VEILEDNING TIL EN BEDRE HVERDAG

Fysioterapi og Trening

Lang erfaring

Merete hos Åmli Fysioterapi & Trening har lang og bred erfaring samt kurs innen de fleste fysioterapi-fagområder. Hun er spesielt opptatt av skader i muskel og skjelett, idrettsskader, belastningsskader etc.

Fysisk aktivitet og trening generelt ser hun som veien til god helse nesten uansett, ut ifra prinsippet om at «litt har også rett» og alle kan trene noe/bevege seg på sitt nivå.

Treningssenter

Våre kiropraktorer har lang erfaring fra et variert fagfelt, og nytter de nyeste og beste behandlings-metoder. Vi behandler ofte problemer som stiv nakke, ryggproblemer, hodeverk etc.

Gruppetrening

Vi er stolte av å kunne tilby et vidt spekter av ulike behandlinger, for et vidt spekter av befolkningen. Vi jobber med barn og unge, seniorer, idrettsmennesker etc. Vi har et team bestående av profesjonelle terapeuter på mange fagfelt.

Åpningstider

Våre ansatte yter så god service som mulig, og hjelper gjerne til med å sette opp et fornuftig trenings-opplegg for deg. Vi demonstrerer øvelsene, og sørger for at du utfører de korrekt.

Litt om oss

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Phasellus a ligula tristique, sollicitudin sapien non, tempor odio. Morbi consequat risus eu tortor egestas, a congue lectus euismod.

Curabitur molestie odio vitae nibh ultrices, ut bibendum augue aliquet. Nullam pellentesque interdum justo, nec congue ipsum euismod eu. Etiam tincidunt augue sit amet dolor euismod, sit amet pretium ipsum imperdiet. Ut bibendum nisl ac arcu malesuada, at ultrices lorem faucibus.

Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia curae; Praesent sagittis urna non risus imperdiet, sit amet ullamcorper enim dignissim.

Ta kontakt med oss

Her kan du skrive til oss dersom du har noen spørsmål, eller du kan benytte skjemaet for booking-forespørsel.

Møt våre terapeuter

Elisabeth

Fysioterapeut

Tor Håkon

Kiropraktor

Lill Carin

Treningsveileder

Gustav

Manuellterapeut

Vi behandler idrettsskader, jobbrelaterte lidelser og mye mer

Nyheter og info fra klinikken

Her finner du informasjon og nyheter fra oss på klinikken.

For eksempel vil vi alltid poste informasjon om situasjonen rundt Covid-19. Klikk nedenfor hvis du vil lese alle våre innlegg.

Aktiv med artrose

Aktiv med artrose er et undervisnings- og treningsforløp for pasienter med artrose i hofter og/eller knær.  Forløpet starter med en undervisningskveld hvor du får lære om artrose, hva artrosesykdom er, behandling og hva du

Les mer om dette »
Retningslinjer for trening

Covid-19

I forbindelse med situasjonen rundt Covid-19, så har vi innført noen retningslinjer for trening hos oss. Vi håper at alle treningsglade vil vektlegge å følge disse retningslinjene.

Les mer om dette »

Kort om klinikken